Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć klientowi produkt bez wad. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Klienta, jeśli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Regulacja tej odpowiedzialności zawarta jest w Kodeksie Cywilnym.
W przypadku stwierdzenia wady reklamacja może zostać złożona przez klienta:
- pisemnie na adres: Albańska 10, 60-123 Poznań
- w formie elektronicznej na: sintex@sintex.pl
Zaleca się podanie przez klienta:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, rodzaju i daty wystąpienia wady
- danych kontaktowych składającego reklamację - ułatwi to proces reklamacji
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta nie później niż w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.
W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta niezbędne będzie dostarczenie produktu do sprzedawcy, klient zostanie poproszony przez sprzedawcę o dostarczenie produktu na koszt sprzedawcy na adres: Albańska 10, 60-123 Poznań. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, produktu lub jego zamontowania dostarczenie byłoby niemożliwe, Klient poproszony zostanie o udostępnienie produktu sprzedawcy w miejscu, w którym produkt się znajduje, po uprzednim uzgodnieniu terminu.
W przypadku korzystania z gwarancji Serwis usunie usterki w najkrótszym możliwym terminie, nie dłuższym niż 14 dni od daty przyjęcia produktu do naprawy. Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku konieczności sprowadzenia części, o czym Klient zostanie poinformowany.
Zwrot towaru:
- na zwrot towaru masz 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki
- zwracać towar mogą tylko osoby fizyczne oraz osoba fizyczna, która zawiera umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą pod warunkiem, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego
- zwracany towar musi być kompletny
- towary należy zwrócić w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Klient powinien postępować z towarem mając na uwadze konieczność jego ewentualnego późniejszego zwrotu
- programy do hafciarek po otwarciu opakowania nie podlegają zwrotowi
- jako klient pokrywasz koszty przesyłki zwrotnej
- nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem
- zwrotu dokonujemy na numer konta bankowego
- od momentu otrzymania zwrotu mamy 14 dni na przelanie należności
W przypadku rezygnacji z zakupu prosimy o wypełnienie poniższego formularza zwrotu i odesłanie go wraz z otrzymanym towarem i oryginalnym dowodem zakupu na adres:
SINTEX Mariusz Sosnowski
Albańska 10
60-123 Poznań